SÖNDAG?

Varför är det redan söndag?  Usch, jag vill inte ha skola imorr'n. Känner mig.. skoltrött. Och så måste jag ju duscha. Fy vad lat jag är. Just nu orkar jag inte;
 
1. Duscha
2. Be pappa fixa mitt skåp. ( Handtaget lossnade, mystiskt. )
3. Packa väskan till skolan imorr'n.
4. Slänga godispåsen som ligger på mitt bord sen igår.
5. Vattna min växt som visst håller på att dö. ( Hoppsan! )  
6. Tända skrivbordslampan
7. Städa mitt rum.

Ja, det var det. Idag har jag för övrigt inte gjort så mycket. Varit i skogen med godismonstret. Som vanligt kom han inte när jag visslade. Ätit två röda grapefruitar.. Heter det äns så? Grapefruit låter ju normalt, men grapefruitar... Heter det Grapefrukter?  Sen så har jag suttit vid datorn en hel del, och tittat på tv. Ett halvt "Äntligen Hemma" blev det. Varför visar de inget bra på tv på söndagar?  Känner mig trött efter att ha sprungit en massa med godismonstret. Ja juste, fotat har jag också gjort. Men..

8. Inte orkat ladda ner fotona till datorn.

Ih, nu ska jag gå och duscha.  Tråkig dag. Bara en massa latigheter. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0