• Dagen Idag

Det har hänt rätt mycket idag.
Först har jag varit i skolan, från 08.00 till 14.10.
Varför skulle vi ha So idag för? Jag hatarhatarhatarhatarhatar det! >.<
 Gustav Vasa & Gjutenberg och blablabla...
Det var ju för sjutton miljoner år sedan!
Och det ska vi kunna, för att..?
 Sedan har jag varit och åkt längdskidor på eljusspåret, med Hanna.
Det var iaf roligt! x)
Resten av tiden har jag varit hemma & käkat pizza.
Nice torsdagsmat.
Fast jag var inte så hungrig, men herregud. 
VEM KAN MOTSTÅ EN LÄCKER PIZZABIT? 8D
Benen värker efter åkturen. 
Känns som om jag har blåmärken på fotsulorna.. 
Nu ska jag läsa en bra bok. En Kittybok. 
Kitty och det dolda tornets hemlighet, heter den visst.
 Men..
Har glömt vilken sida jag är på. 
Typiskt mig att ha 24 bokmärken men ändå aldrig använda ett! 
Ska gå och plocka fram ett nu. 
Med detsamma. 
Om jag inte glömmer bort det, d.v.s.


Hemligt meddelande till min hemliga kärlek..;
I ♥ Y


 


Kommentarer
Postat av: lilla jag :P

hehe hemligt medelande til...?? VEM????

2010-05-18 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0